Kundservice

Degerfors Energi AB är ditt lokala energiföretag. Våra värdeord är Hållbar, Närhet & Tillsammans. Vi finns i Degerfors och svarar på dina kundfrågor.

Kundtjänst

Behöver du göra en felanmälan? Gå in på vår sida Felanmälan.

Du kan besöka oss på Gjuterigatan 14 i Degerfors. Mer information om våra öppettider hittar du på sidan Öppettider. Våra telefontider är vardagar mellan 09-11 och 13-14, på telefonnummer 0586-48532. Du kan alltid mejla oss till kundservice@degerforsenergi.se.

Faktura

Din elnäts- och fjärrvärmefaktura skickas från oss. Har du svårt att tolka vår faktura? Här kan du se en fakturaförklaring.

Jag vill ha autogiro

För att få autogiro så ansöker du via en blankett som du finner under sidan Autogiro.

Jag vill ha e-faktura

För att få e-faktura så går du in på din internetbank, trycker på e-faktura och skriver in Degerfors Energi. Sedan kommer du till en ruta där du ska skriva i ditt namn och din e-post.

E-faktura - det miljövänliga alternativet.
Vi vill slå ett slag för e-fakturan. Den underlättar för dig genom att du får fakturan direkt till din internetbank och du betalar på ett mycket enkelt och smidigt sätt. Dessutom är e-fakturan bra för miljön då du inte får någon pappersfaktura hem via posten.